15 Mart 2012 Perşembe

Önemli Duyuru!





Arkadaşlar artık açıklama yapmaktan yoruldum ama herkes anlasın diye bir kez daha belirtmek istediğim bir şey var: "Ben bahisçi değilim,normal bir tahminci de değilim. Ben sahadan,jokeylerden,ahırdan vs. duyduklarıma ve kendi çalışmalarıma göre atları sınıflandırıyorum.Hangisinin favori olabileceğini ve hangisinin de sürpriz yapabileceğini açıklıyorum. Atlar hakkında yorum yapıyorum. Bu şekilde sınıflandırma yapmamın amacı da, fazla miktarda oyun oynayan arkadaşlarımı da düşünmemdir. Sonuç olarak küçük oynayanlara favori ve plase atlarıma bakmalarını önerirken,fazla oynayanlara tüm yorumları değerlendirmelerini öneriyorum.Sonuç olarak,henüz erken bir istatistik olsa da,bugüne dek yaptığım yorumlarda favori hanesine yazdığım atlar %70 oranında yarışı kazanmışlar. Tahmin işi zor iştir. Çünkü sonuçta, bu şans meselesinin yanında atlar canlı varlıklardır ve at iyi koşmayabilir,faul olabilir,startta kalabilir,burunla kaybedebilir gibi durumlar söz konusudur. Ben de kimseyi yanıltmak istemediğim için, böyle bir yöntem kullanıyorum. Çok at yazmışsın diyen arkadaşlara ya da beni bu şekilde kötülemeye, sen bu işi bilmiyorsun diyenlere umarım ki derdimi anlatabilmişimdir. Ben zaten normal bir tahmin vermiyorum, şu şu at kesinlikle kazanır diye bir iddia da bulunmuyorum. Her günün sonunda sınıflandırarak oluşturduğum şablonda hangi atın hangi haneden (favori,plase,sürpriz) geldiğini de belirtiyorum. Sen yalan söylüyorsun diyen varsa da, bana inanmayan varsa üşenmesin, otursun bugüne dek yazdığım sınıflandırma da favori hanesine yazdığım atların gelme oranını hesaplasın. Benim gizlim saklım yok, yalanım yok. Doğru olanı söylüyorum, kimseden bir bilgimi saklamıyorum. Lütfen bundan sonra, biri bana bir şey demeden önce burayı okusun. Kimse kimseyi karalamaya çalışmasın. Neticede hepimiz kazanmak istiyoruz. Hepimiz bu oyunu oynuyoruz. Benim yaptığım sınıflandırmalarda da, ben öyle düşünmüyorum, bence bu böyle olmalı diyen varsa da çekinmesin,söylesin. Hepsine açığım."


Beni takip eden herkese teşekkür eder, bol şanslar dilerim.
Saygılarımla
Yarış Doktoru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder